> Пошук обдарованих дітей, створення умов для максимального розвитку та самореалізаціі гімназистів
> Розвиток природних нахилів, здібностей і обдарованості, творчого мислення потреб і вміння самовдосконалюватися, формування громадської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії
> Інноваційні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учасників педагогічного процесу.
> Виховання почуття любові до рідної країни, поваги до її традицій і звичаїв.
> Розвиток учнівського самоврядування, як важливий фактор вдосконалення навчально - виховної роботи.
Шляхи розв’язання проблем
> діяльність науково-методичного центру;
> співпраця з вищими навчальними закладами;
> участь викладачів у семінарах з педагогіки, психології, історії, музики, образотворчого мистецтва;
> утворення банку діагностичних методик для визначення результатів дослідницької роботи;
> впровадження концепції громадянського виховання гімназиста;
> реалізація програм "Обдаровані діти", "Рівний - рівному", "Діалог";
> введення курсів, предметів за вибором;
> робота УНТД «Еврика», предметних гуртків, спортивних секцій;
> проведення фестивалів, КВК, фольклорних свят, літературно-музичних віталень, годин поезії, звітів студій, гімназійних балів, предметних тижнів, зустрічей з цікавими людьми, тижнів гімназії;
> діагностика рівнів розвитку та вихованості учнів;
> створення банку даних «Обдаровані діти»;
> робота психолого-педагогічного семінару батьків.
> Піклувальна рада
> Рада гімназії
> Педагогічна рада
> Батьківський комітет
> Методична рада
> Дитяча організація «Острів скарбів»
> Психологічна служба
> Інформаційно-методичний центр.